reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Sládek

Jakub Sládek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

There is no such thing as public opinion. There is only published opinion. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som ľad (ne)premohol

Jakub Sládek

Ako som ľad (ne)premohol

Nedávno, keď aj u nás udreli prvé nočné mrazy, som ako každé iné ráno išiel vymeniť môjmu psovi vodu. Na moje ohromné prekvapenie som však v mise našiel čosi síce priehľadné, no bez akejkoľvek ochoty tiecť.

  • 22. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Betánia - zázračná krajina

Jakub Sládek

Betánia - zázračná krajina

Na okraji Malaciek, neveľkého mesta na Záhorí, leží rozprávková krajina. Tu pred zrakmi všetkých a predsa skrytá rozpráva svoj vlastný príbeh. Neveríte? To nič. Dnes keď už rozprávky odišli do výslužby a šťastným koncom odzvonilo sa aj viera mení na pochybnosť. Aj ja som pochyboval, nebol som si istý, či bude mať naša expedícia do tejto naoko nie veľmi sympatickej destinácie význam.

  • 29. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu